Hitman 2 Silent Assassin |
|
Yükleyen | : | airzoom |
Rar Şifresi | : | www.oyun-arsivi.com |
Crack | : | http://www.protectlinks.com/2783 |
Dosya Türü | : | ISO ( Sanal Sürücü ) |
Açabilmeniz için önerdiğimiz program | : | Alcohol %120 (Programa ulaşmak için tıklayınız) (http://www.oyun-arsivi.com/forum/index.php?topic=17906) |
RapidShare Linklerihttp://www.protectlinks.com/2805http://www.protectlinks.com/2806http://www.protectlinks.com/2807http://www.protectlinks.com/2808http://www.protectlinks.com/2809http://www.protectlinks.com/2810------------------------------------------------------------------,
hitman 3
RapidShare Linklerihttp://www.protectlinks.com/2812http://www.protectlinks.com/2813http://www.protectlinks.com/2814http://d.turboupload.com/d/401609/RGZ-HM2-CLASS-TMK.part2.rar.htmlhttp://d.turboupload.com/d/407646/RGZ-HM2-CLASS-TMK.part3.rar.htmlPassword:
www.ripgamez.comOyun HakkındaHitman:
Contracts, eski oyunların bir devamı olarak karşımıza çıkıyor. Fakat
yeni bir oyun, yeni bir macera düşüncesiyle her şeye yeniden
başlıyoruz. 47, her bölümde ölümün kapısında. Buna rağmen o bir ölüm
makinası, onun adı 47... Contracts'la birlikte aklımıza yine
acımasızlığı, vahşeti ve silahın bir adam için dünyalara bedel olduğunu
kazıyacak.
Çoğu kişinin favorisi kel kafalı cellat geri döndü..
Hitman bu sefer karşımıza Contracts adı altında geliyor. Özellikle 2002
yılındaki Silent Assassin’in çıkışıyla büyük beğeni toplayan oyun,
Contracts ile beraber unutulmayanlar arasına girecek gibi gözüküyor.
Danimarkalı firma IO Interactive, gerçekten anılmaya değer bir karakter
yarattı, fakat oynanabilirliği grafiklerin üstünde tutmadıkça ne kadar
devam eder bilinmez. Bunlardan başka Hitman: Contracts'ta heyecan
verici ve ilginç bölümler, güzel oynanabilirlik ve anlamsız bölümler ön
plana çıkıyor.
Hitman ilk çıktığı 2000 yılından bu yana
kontrollerden, oynanabilirliğe kadar birçok gelişme kaydetti. Diğer
taraftan senaryolarda gözle görülür değişiklikler yapılmadı. Oyunlar
genelde birbirinin devamı olarak karşımıza çıktı. Codename 47, Silent
Assassin ve Contracts. Yinede Contracts normal bir TPS seviyesinin
üstünde bir oyun.
Bölümlerden biraz bahsetmek gerekirse, ilk
bölümden itibaren heyecan başlıyor. Oyuna, sizin klonlarınızla dolu ve
akıl hastalarının onların içlerini deştiği bir yerde başlıyorsunuz.
SWAT'ın sarmış olduğu bir binada, tek başınıza bu cehennemden
kurtulmaya çalışıyorsunuz. Buna benzer birçok bölüm var. Öldüreceğimiz
adamların çoğu zengin hayatı yaşadığından doğal olarak bölümlerde çok
fazla striptiz yapan kadınlar görmek mümkün. Birilerinin kalemini
kırmak için toplanılan konseyler, Sibirya soğuğunda karla mücadele ve
daha fazlası. Bölümlerin atmosferi de basitçe tepeye bir Güneş veya Ay
konularak yapılmamış. Bölümlere uydurulan kar ve yağmur gibi hava
şartları oyunun havasını güzelce yansıtmış. Oyunda az rastladığımızı
siviller de, bölümlere göre oranın yerlileri. Örnek olarak, Hong
Kong'da disko kıyafetleri yerine daha çok geleneksel kıyafetler
görüyoruz.
Oyun, karşımıza üç zorluk seviyesiyle çıkıyor;
Normal, Expert ve Professsional. Yapımcılar zorluk seviyelerini neyi
baz alarak oranlamış belli değil. Oyunu Expert seviyesinde bitirmiş
olmama rağmen oynadığım süre toplandığında 8-10 saati geçmez.
Professional seviyesinde ise kolay kolay “Silent Assassin” yapmanız
mümkün olmasa bile, eğer iyi bir oyuncuysanız sizin için sorun
olmayacağından eminim. Normal seviyeyi anlatmama gerek yok sanırım.
Normal seviye çok çok kolay.
Ve geldik 47'nin dostlarına;
silahlara... Her oyunda olduğu gibi Contracts'ta da silahlar büyük önem
taşıyor. Özellikle karakterimizin bir ölüm makinası olduğunu
düşünürsek, burası es geçilmeyecek bir nokta. Oyunun kısa olmasına
rağmen bolca silahımız var. Pompalılar, birkaç çeşit sniper, UZI, ikili
tabancalar, kalaşnikov, ağır makinalılar, taramalılar, et çengeli ve
boğaz sıkma ipi bunlardan bazıları.
Oyunda genel olarak Hong
Kong, Paris, Romanya, İngiltere, Rotterdam ve Budapeşte'deki kötü
adamlarla savaşıyoruz. Bundan başka, otelde bir kimyasal silahı ele
geçirme, yasak fotoğrafları yok etme, denizaltını havaya uçurma gibi
görevler de yer alıyor. Fakat çoğu görevdeki amaçları anlayabilmiş
değilim. Bazı nedenlerden dolayı belirli kişileri öldürmemiz gerekiyor
fakat bazılarında aynı şey geçerli değil. Bu adamlar kimdir, neden
öldüreceğiz, bu bir çelişki midir? Bu üçünü istiyorum. Her ne kadar
anlamını bilmediğimiz bölümler olsa da görevler zevk verici. Onlarca
adamın içinden birini öldürüp kıyafetini giyerek onların arasına
dalmak, dikkat çekince bir anda kendinizi zor bir çatışmanın içinde
bulup kaçmaya çalışırken bir kaçını saf dışı bırakmak gerçekten harika
sahneler. Ayrıca oyun, TPS türlerindeki gibi önüne çıkanı vur yerine,
biraz da bu işi sessiz yoldan yapmanızı istiyor. Buna göre de Silent
Assassin başarısı yakalıyorsunuz. Fakat, ben leş bırakarak gitmek
istiyorum diyorsanız, onun da ayrı bir zevki var.
Oyunun oynanış
bakımından bir zorluğu olmasa da, zorlandığımız noktalar tabii ki
olacaktır. Oyunlardaki en önemli noktalardan birisi de "Save"
unsurudur. Oyunlarda genel olarak, istediğimiz kadar save edebilmemiz
veya belli save noktalarında save edebilmemiz tasarlanmıştır. Hitman de
ise bu durum biraz daha zorlaştırılmış. Oyunda adım başı save edebilme
gibi bir lüksünüz bulunmuyor. 12 bölümün her birinde en fazla 7 save
hakkınız var. Save edeceğiniz yerleri iyi ayarlayıp, gereksiz
savelerden kaçınmalısınız. Eğer oyunda zorlanıyorsanız, bazı bölümlerde
7 hakkın fazla gelebileceği gibi, çok az geldiği zamanlar da olacaktır.
Oyun
kolay olsa da, yapay zekada pek bir sorun yok. Yapay zekaya iyi desek
yalan olmaz. Sadece yapımcılar onları kolay ölür yapmışlar o kadar.
Kılık değiştirip, ne kadar özen gösterseniz bile yanlarından geçerken
%80 sizin kim olduğunuzu fark edebiliyorlar. Şüphe duyguları iyi bir
düzeyde ayarlanmış. Bu konuda fazla söylenebilecek bir şey yok. Yapay
zeka sınıfı geçti.
Oyunda size en büyük yardımı da tartışmasız
harita sağlıyor. Harita oyundan ayrı bir ekranda açılıyor. Buna rağmen
çok iyi düşünülmüş olunacak ki, haritaya baksanız bile oyun halen devam
ediyor. Bunun dışında, diyelim ki siz ikinci kattasınız. Haritayı
kullanarak birinci katı, zemin katı ve dışarıyı görebiliyorsunuz. Bu
eksi bir durum. Oyunda doğru düzgün olmayan zorluğu daha da düşürmüş.
Grafiklere
gelelim. Grafikler son zamanların oyunlarında gördüğümüz grafikler
kadar olmasa da sınıfı geçer nitelikte. Elinizde büyük bir silah
taşırken merdivenden çıkar veya inerseniz, silahınızın duvarın içine
güzelce girdiğini görebilirsiniz. Silah efektleri ise Max Payne'e çok
benziyor. Kısacası burda da sorun yok. Fakat Max Payne'deki gibi ne
kadar çatışmaya girerseniz girin, giydiklerinizin hasar almadığını
göreceksiniz. Açıkçası ben öyle çatışmalardan kıyafetlerimin
yırtılmasını bırakın, kıyafetsiz kalırdım. Bir de önemli bir nokta,
oyun içindeki bitkiler ve diğer nesneler gerçek zamanlı etkileşimden
uzak kalmış. Son zamanlarda çoğu oyunda görebildiğimiz bu özelliğin
Hitman gibi bir oyunda es geçilmemesi gerekirdi.
Hep kötü
yanlarından bahsedecek değiliz tabii ki. Düşmanlarımızı kafadan
vurduğumuzda çıkan kanların etrafa sıçraması çok güzel olmuş. Bunda da
dikkat edilmesi gereken nokta, düşmanı kafadan vurduktan sonra, cesedin
birkaç metre yükselip, havada birkaç güzel hareket yaparak yere
düşmesi. Ben oynarken çok eğlendim. 47'nin canı tamamen bittiğinde ise
çok güzel görüntüler var. Filmlerdeki gibi, hemen vurulduğunuzda
nalları dikmeyip bedeninizi tamamen kaybedene kadar siyah-beyaz bir
ekranda birkaç mermi sıkmanıza izin veriliyor. Bölümlerin hepsinde
belli bir kişiyi öldürmeniz gerektiğinden eğer bu kişinin
yakınındaysanız, o an birkaç el ateş ederek öldürme görevini yerine
getirebilirsiniz. Ama her bölümün sonunda bir çıkış noktasına gitmeniz
gerektiğini düşürsek, bu, bölümü bitirmek için sizin işinize yaramıyor.
Tabii ki oyunlarda rastlamadığımız bir şey ve işimize yaramayacağı
yönünü umursamamız bile gereksiz. Sonuçta o sahnelerde gerçekçilik var.
Oyunun
müzikleri Jesper Kyd adlı kişiye ait. Hitman'e yakışır bir şekilde,
müziklerde gerilim tarzı baz alınmış. 47'nin sesi ise karaktere çok iyi
oturtulmuş. Durgun, acımasız ve sert...
Oyunun sistem
gereksinimleri normal bir oyun bilgisayarını zorlayacak şekilde değil.
Bu zamanın iyi oyunlarıyla birlikte gelen yüksek sistem gereksinimleri
Contracts'da karşımıza çıkmayarak oyunculara rahat bir nefes aldırıyor.
1.6 Ghz'lik bir işlemci, 256 MB Ram ve 64 MB'lık bir ekran kartıyla
oyunu rahatça oynayabilirsiniz.
Hitman’in bu üçüncü oyunla
beraber uzun süre konuşulacağı kesin. İçinizdeki katili ortaya
çıkarmanın vakti geldi de geçiyor. Ne diyelim ki; umarız Contracts'ın
devamı gelir ve umarız çıkacağı zamana ayak uydurabilir. Devamı gelene
kadar bu oyunun sonuna kadar tadına varmaya bakın. İyi oyunlar.